Jaska kirjoitti:Huomasin vasta, että palvelintarkenteemme on nyt .EU
"http://muinainensuomi.foorumi.eu/index.php"
No, toivottavasti mikään ei muutu... Ainakaan mistään muutoksista ei ole ilmoitettu foorumin ylläpidolle.
Jaska kirjoitti:Tiedotus:
Nimimerkki Sigfrid on itse passivoinut tunnuksensa, minä en ole häntä täältä bannannut. Kerron tämän julkisesti, ettei joku taas ala kitisemään harhaluulojen tai valheiden pohjalta.
Tuohikirje kirjoitti:En tiedä mitä tapahtui, mutta toivottavasti palaa.
mikko kirjoitti:Taitaa lopulta olla koko forumin tappio jos Sigfid jää pois.
mikko kirjoitti:Joskus saattaa olla vähemmän viisasta työntää pois. Mielestäni Sigfridin panos keskusteluihin on yleisesti ottaen ollut positiivinen.
Kyllä moderointikin voi olla pois työntämistä, riippuu miten se tehdään.Jaska kirjoitti:Keltään ei siedetä trollaamista ja valehtelua. Moderointi ei ole pois työntämistä. Jos joku ei sopeudu sääntöihin, hän voi tehdä omat johtopäätöksensä.mikko kirjoitti:Joskus saattaa olla vähemmän viisasta työntää pois. Mielestäni Sigfridin panos keskusteluihin on yleisesti ottaen ollut positiivinen.
aikalainen kirjoitti:Kyllä moderointikin voi olla pois työntämistä, riippuu miten se tehdään.Jaska kirjoitti:Keltään ei siedetä trollaamista ja valehtelua. Moderointi ei ole pois työntämistä. Jos joku ei sopeudu sääntöihin, hän voi tehdä omat johtopäätöksensä.mikko kirjoitti:Joskus saattaa olla vähemmän viisasta työntää pois. Mielestäni Sigfridin panos keskusteluihin on yleisesti ottaen ollut positiivinen.
Tekemäsi moderointi, oli se hyvää tai huonoa, on näköjään loukannut Sigfridiä syvästi.
Yleensäkin on eri asia bannata tai peikottaa sinikivihörhöjä, kuin tälle foorumille huikeaa lisäarvoa tuottanutta tuhansien viestien kirjoittajaa. Tällaisissa asioissa tarvitaan vähän myös pelisilmää.
aikalainen kirjoitti:Mikä se Sigfridin trollausvalehteluviesti oikein oli? Voisitko laittaa linkin, että minä ja muutkin sen missanneet pääsevät näkemään, millaisella viestillä täällä nykyisin kielletyn raja ylittyy?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa