putkonen kirjoitti:Muutosehdotuksia mietittyäni ja ottaen huomioon esitetyt parannusehdotukset: enemmän hirsiseinää ja suurempaa kirjainkokoa, olen aikeissa korjata ehdotustani yleisön toiveiden suuntaan. Tätä voitaisiin nimittää "konstruktiiviseksi kritiikiksi", kiitos hyvästä kritiikistä. Näin saan logoa venytettyä leveyssuunnassa ja foorumin nimen selkeämmin esillle. Kysymys Jaskalle: kuinka korkea (siis max.) logoehdotuksen pitää olla? Tämä korjausyritys riippuu nyt vain Putkonen Marching Bandin teknisen johtajan aikataulusta, joka saattaa koulunkäynnistä johtuen, olla aika kireä.
Tuohikirje kirjoitti:Minun polle on päässyt maalilinjalta, kiitos kannustuksesta .
Jaska kirjoitti:Tuohikirje kirjoitti:Minun polle on päässyt maalilinjalta, kiitos kannustuksesta .
Taktikointia saattaa ilmetä: jos henkilö ei ehdottomasti halua suosituimmista ehdotuksista jonkin voittavan, hän saattaa äänestänee sen suosittua kilpailijaa ja hylätä oman ykkössuosikkinsa. Kuun lähetessä loppuaan tämä saattaa johtaa äänien siirtämiseen vähemmän suositummilta parille suosituimmalle.
Minulla ei vieläkään ole suosikkia, joten otan vastaan mitä foorumikansa päättää.
Make kirjoitti:Haluatteko pahan?
Ei se mitään, kerron silti:
-/omat asetukset/tyyli: vain eTech Green näyttää tunnuksemme!
Uudenvuodentoivotuksin,
Make
Tuohikirje kirjoitti:Onnittelut hyvälle kakkoselle ja voittajalle .
putkonen kirjoitti:Maihtoikohan Jaska huomata hienovaraista vinkkiäni?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa