Diili-ohjelma olikin suuri kusetus

Tänne kaikki mikä ei muualle sovi.

Diili-ohjelma olikin suuri kusetus

ViestiKirjoittaja Jaska » 07 Syys 2022 06:41

Diilin voittanut Sointu Borg paljastaa kaiken uudessa kirjassaan: kehitysjohtajan paikkaa ei ollut olemassakaan, eikä kuukausiin saanut edes sovittua palkasta. Kaikki vain esittivät, että kaikki olisi kunnossa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009049719.html

Jaajo näyttäisi olevan vain yksi uusi Jethro ja kiinteistö-Kaisa, eli kyvytön tyhjän päälle kuplan rakentaja, jonka puheet ja teot eivät kohtaa. Ja varmasti samoin täysin sokea omille puutteilleen, kuten saanemme lähipäivinä todistaa.
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10978
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02

Re: Diili-ohjelma olikin suuri kusetus

ViestiKirjoittaja Jaska » 07 Syys 2022 16:23

Sointu kertoo lisää:

"– Ohjelmaan oli otettu kärkikasvoksi Jaajo Linnonmaa, joka sitoutui työllistämään voittajan. Hän ei olisi saanut rekrytoida ihmistä pestiin, jota ei ole olemassa, Borg kertoo IS:lle.
– En kritisoi Diili-formaattia, koska nautin kuvauksista ja se on hyvä formaatti. Haluan pestä ulostulostani pois tuotantoyhtiön, kanavan sekä neuvonantajat, hän tarkentaa.

Borg kertoo silotelleensa totuutta haastatteluissa, vaikka kulissien takana kuohui. Hänen mukaansa viimeinen pisara oli, kun hänet yritettiin vaimentaa.
– En pitänyt siitä asetelmasta, että minulle suututtaisiin, jos kertoisin asioiden todellisen laidan

- Kun hommat lopulta alkoivat, kaikki oli epämääräistä. Vastassa oli paljon mukavia ja kohteliaita ihmisiä, mutta perusasiat työsopimuksesta lähtien puuttuivat. Minä jopa sanoin yhdessä kohtaa ääneen, että media tarkkailee meitä ja jos julkisuuteen paljastuu, miten retuperällä kaikki on, me kaikki näytetään tyhmiltä."
https://www.is.fi/viihde/art-2000009053673.html

Jaajo kommentoi:

"– Erityisen itsetutkiskelun paikka mulle Soinnun kirjaa lukiessa oli, että hän koki minun jättäneen hänet kuvausten jälkeen oman onnensa nojaan ja etten pitänyt häntä prioriteettina, Linnonmaa kirjoitti.
– Useamman eri yritykseni kautta tapahtuma- ja ravintola-alan yrittäjänä myönnän, että ajatukseni olivat juuri tuolloin hyvin paljon muualla ja tästä olen todella pahoillani. Tässä olisin voinut olla parempi."
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10978
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02


Paluu Sekalainen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa