Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

Tänne kaikki mikä ei muualle sovi.

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 01 Maalis 2015 18:31

Jaska kirjoitti:
putkonen kirjoitti:Ei tainnut kukaan huomata, kenen kuuluisan hollantilaisen taitelijan petissä makaan?

Sehän on se van Hfgrörgh, vai miten ne hollantilaiset noita nimiä oksentelevatkaan... Noita Kalifin viisaita huoneentauluja voisi myydä - rahat pois tyhymiltä...

Sianläskisuklaa,
meitzi kohta puklaa,
riimiä tyrkkää,
antakkee fyrkkää!

Olen kuumeessa, jos joku ei vielä jutuista tajunnut.

Joo, van Hfgrörghin kammarissahan me Putkosen kanssa syödään salmiakkia.

Sivusit tässä tietämättäsi huoneentaulutekstiongelmaani. Oletko muuten huomannut, että olet vääntänyt jo liki 5000 (!) viestiä tänne foorumille. Aloin käydä niitä läpi hakiessani sopivia tekstinpätkiä huoneentauluihin. Olit kuitenkin ollut viimeisen 200 (!):n viestin aikana ilmeisesti terve ja kuumeeton, sillä nämä parisataa viestiä olivat liian asiallisia, ettenkö sanoisi liian tiäteellisiä sopiakseen huoneentauluihin. Lopetin haun tilapäisesti ja olen aikeissa jatkaa sitä ihan samalla tavalla kuin haen esi-isiä Dahlströmin korteista. Parisenkymmentä joka päivä, niin ensi jouluun mennessä olen saanut kahlattua ne läpi ja huoneentaulujen myynnin voisi aloittaa. Markkinointia voisi tietenkin nyt jo miettiä. Huoneentaulujen tilannetta tämä nyt ei tietenkään paranna, mutta siitä huolimatta: PIKAISTA PARANEMISTA!
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 01 Maalis 2015 20:32

Apropos huoneentaulut: kuka tällä foorumilla jo kauan aikaa sitten tekaisi maanmainioita riimejä Kalevalan potkulla? Muistaako kukaan, ehkä jopa tekijä Itse? Näin vanhoja juttuja on nimittäin todella paha lähteä hakemaan, kun viestejä on jo kertynyt todella paljon.
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 24 Maalis 2015 19:27

Lempo-jupakka ja moraalinen krapula

Mitä pidemmälle flunssasta paraneminen etenee ja ajatteleminen helpottuu, sitä pahemmaksi muuttuu moraalinen krapulani taannoisesta Lempo-jupakasta johtuen. Siis vilpittömät pahoitteluni kaikille Lempo-jupakan osallistujille, joita 'heittelin kivillä istuessani itse (lasisessa) kasvihuoneessa' (saksalainen sanonta, joka siis koskee henkilöä joka tekee itse sitä, mistä tekopyhästi syyttelee muita!). 'Kiviä' viskoin ainakin Sumun, Jerryn ja Koltin niskaan; varsinkin Koltin käytökselle keksin aikamoisia diagnooseja. Sorry! Koltti tosin myöhemmin kosti ja viskasi (foorumiromantiikan) jauhopussin suuhuni tukkien sen vähäksi aikaa. Sipiltäkin pitäisi oikeastaan pyytää anteeksi, sillä olin juuri lähettämässä Sipille viestiä pohjalaisella temperamentillani (kiihtyy nollasta sataan yhdessä sekunnissa ja aiheuttaa kaiken lisäksi jarrujen lukkiintumisen! Ilmeisesti juuri flunssan takia vaan en kyennyt sitä peittelemään), mutta Kalifi onneksi ennätti heittämään saavillisen kylmää vettä niskaani (poisti viestit ja murisi huonosta käytöksestä) juuri kun olin lainaamassa Sipin edellistä kommenttia. Luultavasti olisin saanut siitä viestistä ikuisen porttikiellon. Kiitos siis Kalifille, että voin vielä häärätä täällä aktiivisena keskustelun osanottajana. Aiheutin lisäksi Arxhgoksen innovatiivisen idean koskien pre-genetiikkaa, poiston, mikä on tieteen kannalta menetys, mutta Kalifi oli oikeassa, pre-genetiikka ei kuulu genetiikka-osastolle. Eikä sitä löydy koko foorumilta.
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja Tuohikirje » 24 Maalis 2015 23:16

Lempo soikoon!

Näin paljon dramatiikkaa ja kaikki minulta ohi! PDT_Armataz_01_18
Tuohikirje
Kielevä karjalainen
Kielevä karjalainen
 
Viestit: 833
Liittynyt: 08 Tammi 2012 22:13

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja Kinaporin kalifi » 24 Maalis 2015 23:36

putkonen kirjoitti:Mitä pidemmälle flunssasta paraneminen etenee ja ajatteleminen helpottuu, sitä pahemmaksi muuttuu moraalinen krapulani taannoisesta Lempo-jupakasta johtuen.

Kohtuuttoman korkea moraalinen ambitiotasosi ja liika itsekritiikki johtaa sinua nyt aivan vääriin tulkintoihin, pelkään pahoin.
Avatar
Kinaporin kalifi
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 6925
Liittynyt: 14 Helmi 2011 19:18

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 25 Maalis 2015 12:34

Tuohikirje kirjoitti:Lempo soikoon!

Näin paljon dramatiikkaa ja kaikki minulta ohi! PDT_Armataz_01_18

Draama on tyylilajini ja sen lisäksi minua näin tiedefoorumilla harmittaa se seikka, että oikea aivopuolisko on täällä niin syrjityssä asemassa :cool: . Sitä puolta tässä yritän vähän kohentaa. No ei siinä sitä dramatiikkaa oikeastaan paljoa ollut, kunhan vain pientä kahinanpoikasta leijui ilmassa, mutta sitähän keskusteluissa aina löytyy. Et menettänyt oikeastaan yhtään mitään paitsi tietysti sen pre-genetiikkaan liittyvän Arxhgoksen (menikö se nimi nyt oikein?) mainion repliikin, jonka menetystä tässä vähän valittelen.

joku jossakin, en tiedä, pitääkö tämä paikkansa, kirjoitti:Oikea aivopuolisko on luova, visuaalinen, kokonaiskuvaa hahmottava puolemme. Oikean aivopuoliskon kautta luemme toisten ihmisten kehonkieltä ja käytämme intuitiotamme.

Oikean aivopuoliskomme kautta voimme myös kokea olevamme osa suurta kokonaisuutta ja koemme järkemme ylittävää yhteyttä toisten ihmisten ja ympäristömme kanssa.

Voidaankin sanoa, että symbolisesti vasen aivopuoliskomme on meidän järkemme ja oikea sydämemme. Niitä molempia tarvitaan, toimiaksemme tasapainosesti tässä maailmassa. Kyse on vain siitä, kummallako puoliskolla on ohjat käsissään. Johtaako elämäämme järki vai sydän?

Joissain perinteissä vasempaan aivopuoliskoon liitetyt ominaisuudet liittyvät käsitteeseen ego tai liha ja oikeaan aivopuoliskoon liitetyt ominaisuudet liittyvät käsitteeseen henki tai sielu.

Kuten symbolinen sydämemmekin, oikea aivopuolisko on vapaa säännöistä. Sen ajattelu on luovaa ja rajoittamatonta. Sen kautta saamme kosketuksen kykyymme olla empaattinen ja voimme kokea jopa toisen ihmisen tunteita.

Ne ihmiset, jotka ovat erityisen herkkiä ympärillään olevien ihmisten tunteille, ovat neurotieteen valossa luoneet vain voimakkaan yhteyden oikean aivopuoliskonsa kanssa.
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 25 Maalis 2015 12:59

Kinaporin kalifi kirjoitti:
putkonen kirjoitti:Mitä pidemmälle flunssasta paraneminen etenee ja ajatteleminen helpottuu, sitä pahemmaksi muuttuu moraalinen krapulani taannoisesta Lempo-jupakasta johtuen.

Kohtuuttoman korkea moraalinen ambitiotasosi ja liika itsekritiikki johtaa sinua nyt aivan vääriin tulkintoihin, pelkään pahoin.

Kukkahatun avulla yritän piilotella surkastunutta vasenta aivopuoliskoani PDT_Armataz_01_30
Ne ihmiset, jotka ovat erityisen herkkiä ympärillään olevien ihmisten tunteille, ovat neurotieteen valossa luoneet vain voimakkaan yhteyden oikean aivopuoliskonsa kanssa.
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 25 Maalis 2015 13:17

sumu kirjoitti:Ei sitä kannata morkkista tuntea jos vaikka pikkusen oli riehakasta poikain kanssa,paikka oli valitettavasti väärä eli ansiokas keskustelu :wink:

Nyt teit Tuohiksesta entistä uteliaamman PDT_Armataz_01_12 Ei vaiskaan, keskustelumme oli monessa mielessä hillittömän hauska (näin jälkikäteen selvän pään kanssa ajateltuna), mutta kuten sanoit, paikka vain oli väärä ja minulla lisäksi ajoitus. Teiltä tosin vain jäi näkemättä se viimeinen uhoa pursuava viestini, se on vähän sääli, olisin tehnyt poikiin sillä vaikutuksen PDT_Armataz_01_12
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja koltti » 25 Maalis 2015 13:19

Nyt taitavat pekka perusinsinööri aspergeriavohoitopotilaat ottaa Putkosen jutut hieman liian tosissaan. Naisten juttuja pitää osata lukea.

Jos Putkonen muuten on oikea aivopuolisko dominantti, niin sittenhän meillä on jotain yhteistä.

Näin vasurina muuten mietityttää tuo, että vasurithan ovat nimenomaan 'oikea-aivoisia'. Vasenkätisyys on nimenomaan miesjuttu, mutta juurikin tuo oikea-aivoisuuteen liitetty tunteellisuus juttu on enemmänkin naisjuttu.
Avatar
koltti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 680
Liittynyt: 29 Huhti 2014 09:16

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 25 Maalis 2015 17:08

Poistettu
Viimeksi muokannut putkonen päivämäärä 29 Maalis 2015 17:52, muokattu yhteensä 3 kertaa
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja koltti » 25 Maalis 2015 23:39

putkonen kirjoitti:
Koltti kirjoitti:.


Osaankos MINÄ lukea miesten juttuja vai menikö ihan pieleen?


https://www.youtube.com/watch?v=YI3KMMvPa9U
Avatar
koltti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 680
Liittynyt: 29 Huhti 2014 09:16

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 29 Maalis 2015 23:55

Hei Koltti! Me luovat oikea-aivopuoliskodominantit kun ollaan tehty tällä foorumilla arvokasta pioneerityötä romanttisen videovänkäämisen vaikealla alueella (toivottavasti muut edes antaisivat panoksellemme arvoa!), niin ehdottaisin väittelylle tällaista kunniakasta loppua. Mitä mieltä olet?
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja koltti » 30 Maalis 2015 01:20

En pitänyt tuosta lopusta kyllä ollenkaan.

Kuva

Kuva

:wink:

Hyvää yötä
Avatar
koltti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 680
Liittynyt: 29 Huhti 2014 09:16

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 30 Maalis 2015 01:54

Myönnetään, se oli vähän naisten juttu. No entäs olisitkos mieluummiin Brääd Pitt? Minulle Ändzeliina jotenkin ontuu, olen nimittäin reaalielämässä paremman näköinen. Mutta kyllä minulle siitä huolimatta tämäkin jotenkin kävisi, tosin loppuna se on vähän outo ja vaatisi Koltti&Putkonen 2.0:n. Mielestäni oltaisiin yleisölle edes jonkinlaisen lopun velkaa.

Hyvää yötä!
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja koltti » 30 Maalis 2015 12:28

Ainut syy minkä takia tuollainen kamala miehen telominen tuntuu susta sopivalta käytökseltä on se että kukkahattufeministit on sekoittanut sun pienen pään ajattelemaan, että se on jotenkin oikein vihata miehiä vain niiden sukupuolen takia.

Syy minkä takia tuo tuntuu susta oudolta, on se että se on hyvin outoa käytöstä. Syvällä sydämessä tiedät kyllä hyvin, että ei noin saa teloa hyvää miestä

Sydän sanoo:

https://www.youtube.com/watch?v=IE3qtEZdUNU
Avatar
koltti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 680
Liittynyt: 29 Huhti 2014 09:16

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 31 Maalis 2015 09:43

Koltti kirjoitti:Ainut syy minkä takia tuollainen kamala miehen telominen tuntuu susta sopivalta käytökseltä on se että kukkahattufeministit on sekoittanut sun pienen pään ajattelemaan, että se on jotenkin oikein vihata miehiä vain niiden sukupuolen takia.


Jos vihaisin miehiä, niin en taatusti viitsisi vastata viesteihisi ja jos Herra Casanova olisi suvainnut vilkaista postilaatikkonsa yksityisviestejä, niin siinä olisi monta asiaa selvinnyt: sanoin siinä nimenomaan, että arvostan sitä, että olet koko vänkäämisen ajan pysynyt herrasmiehenä ja sen kukkahatuttelunkin jälkeen (no se politiikka-osaston keskustelu silloin) pysynyt kanssani asialinjalla. Siksi minä NIMENOMAAN ajattelin varmistaa, että tämä seikka on mennyt perille ja ettei homma karkaisi käsistä. Poistin lopulta viestin, koska se jääräpäisesti nökötti lähtevien viestien osastolla lukemattomana ja laitoin lopulta viestiä tänne, kun ajattelin, että olit ehkä kuitenkin ymmärtänyt sanomani väärin.

Feminismissä minua ärsyttää se, että siinä halutaan saavuttaa naisille asioita juuri sen takia, että nämä ovat naisia eikä sen takia, että nämä olisivat päteviä henkilöitä. Jos feminismi taas käsitetään jonkinlaisena sovinismin peilikuvana eli nainen haluaa "päihittää" miehen ja sovinismissa mies tietysti naisen, niin en ole tämänkään aatteen kannattaja. Olen sellainen vanhanaikainen naiivi tasa-arvon kannattaja näissä asioissa. Olen muuten saanut "feministeiltä" paljonkin takkiin epätavallisten elämänvalintojeni takia, mutta kuten joku juuri tällä foorumilla sanoi: "tällainen olen ja jos se ei kelpaa, niin pistäkää bannit" tai jotakin vähän tämäntapaista. Tämä on minunkin iskulauseeni ja sinä, Koltti, voisit vaihteeksi hyväksyä sen muiltakin. Tarkoitan lähinnä tätä kommenttiasi:

Koltti kirjoitti:Sydän sanoo:

https://www.youtube.com/watch?v=IE3qtEZdUNU


Nyt en kyllä ollenkaan ymmärtänyt, miten tämä hyvännäköinen, kylmän laskelmoiva, tunteeton masokistihiekanmuruaivo (viittaan aivojen kokoon!) liittyy 'sydämeen'? Minusta tämän naisen 'sydän' on huomattavasti alempana vartalossa tai siis oikeastaan x-akselilla suoraan eteenpäin eikä alaspäin johtuen tämän (ikuisesta) vaakatasosta. Ajatteles nyt, Koltti, loogisesti: tekaiset jälkeläisiä tällaisen Hiekanmuruaivon kanssa, niin näistä teidän lapsista tulee PARHAASSA tapauksessa luumuaivoja, luultavammin kuitenkin rusina-aivoja. Hyvännäköisiä rusina-aivoja tosin. No, jos se on sinusta jotenkin hyvä asia, niin mikäs siinä sitten, se on ihan sinun asiasi.

Minulla ei ole koskaan ollut varaa olla tällainen naiivi alkoholinhajuisten (no tämä nyt vielä!) miesten perään läähättäjä, kun on pitänyt pärjätä maailmalla ihan yksin ja on ollut pakko jotenkin pitää pintansa jos jonkinlaisessa tilanteessa. Ja tiedän minä senkin ihan oman kantapäänkin kautta koettuna, mitä on olla hauskannäköinen (ei siis mikään kaunotar!) sporttinen vaaleahko nuori nainen aina yksin liikenteessä ja olla tauotta miesten ahdistelun kohteena. Täällä Keski-Euroopassa on nimittäin runsaasti miehiä ei-eurooppalaisen kulttuurin maista, joille yksinäinen (jopa keskellä päivää!) kulkeva nuori nainen on silkkaa riistaa. Turkissa kun oltiin opiskelijaporukalla ja käveltiin Izmirin kaduilla, niin porukkamme pojat kulkivat ärsyttävästi muurina ympärilläni ja sanoinkin niille kompuroidessani, että mitäs te pojat siinä niin lähellä kuljette. Menkää vähän kauemmaksi! Ja pojat vastasi siihen, että heitä on alkanut vähitellen pelottaa! Ei he suostu siirtymään! Siinä nekin näkivät livenä, miten "hauskaa" tämä iskemistouhu todellisuudessa on. Meksikossa oli jatkuvat vihellys- ja huutokonsertti perässäni ja isääni rupesi se jo naurattamaan, minua se harmitti ja se, että isä nauroi, harmitti minua vieläkin enemmän. Sitten joskus myöhemmin keksin ostaa itselleni mustan nahkarotsin ja jonkinlaiset kovisaurinkolasit ja ahdistelu väheni murto-osaan entisestä. Todella vaarallisiin tilanteisiinkin olen joutunut, mutta en viitsi niitä enää jauhaa ja ole jopa joutunut vetämään agressiivisen kukkahattunaisen (potkimaan jopa 'on the eggs) roolia pelastaessani Hiekanmuruaivokavereitani miesten kynsistä. Suomessa iskemistyyli miehillä on ihan erilainen ja oikeastaan hyvin kesy (onneksi!) ja ne harrastavat sitä lähinnä "iskupaikoissa" kuten tanssipaikoilla ja heiluttelevat siellä Mersunavaimenperiään houkutellen naisia. Viime viikolla muuten eräs itävaltalaismies vilkutteli maalikaupan kassalla älypuhelimensa kanssa kuvia kaukomatkoiltaan (varakas mies!!!!!) ja kaupan kassaa nauratti. Vasta siinä vaiheessa, kun se sanoi, että mentäisiinkö me kahville jatkamaan tätä keskustelua taiteesta (ja matkoista!), niin minä vasta käsitin, mistä on kysymys. Kaupan kassa nauroi tässä vaiheessa jo ihan ääneensä. Hitto soikoon!

Muuten, Mrs. Smithin siinä videossa oli IHAN PAKKO teloa Mr. Smithiä, sillä Mr. Smith halusi nitistää vaimonsa ja tämä ei olisi pysynyt hengissä ilman puolustusta. Siinä jouduttiin tietysti jonkinlaiseen kierteeseen, mistä ei ollut helppoa ulospääsyä. Siihen olisi tietysti pitänyt laittaa se -WINK-merkki, mutta luulin, että viimeistään siinä kohtaa, kun sanoin, että 'olen paremman näköinen kuin Ängeliina', niin ajattelin, että ymmärrät, että se oli tarkoitettu lähinnä huulenheittona.

Jos jos sinulle ei putkonen kelpaa (siis platonisessa mielessä!) sellaisena kuin se on, niin ei siinä sitten mitään! Pistä vaikka ne bannit putkoselle. Nyt en ymmärrä sitäkään, miksi juuri minä johkaannuin tähän sinun ihannenaisjuttuusi, kun näytän kuitenkin mielestäsi olevan sen täysi vastakohta? Onko jollakin vielä jotakin epäselvyyttä siitä, miksi putkonen on oppinut puolustamaan mielipiteitään eikä aina vain myötäile ja tekee jopa joskus hyökkäyksestä itselleen puolustuksen? Eli ei sano aina niin kuin tämä videon Heikanmuruaivo, että
"...you can be the boss, daddy..."

Kysymyksiä aiheeseen liittyen voi pistää tänne SUKUPUOLI-osastolle (no kerrankin nimi sopii!).

Onko tämä kappaleen teksti muuten tarkoitettu jonkinlaiseksi parodiaksi? Tällaista soopaa ei voi kukaan ottaa tosissaan! Koltti hei, tällaisia naisia ei löydy kuin tietokonepelien virtuaalimaailmasta!

Ja uskon minä senkin, että Koltin viiltävien ja loukkaavien kommenttien alla piileskelee hyvä mies! En minä tässä muuten olisikaan keskustelemassa!

Tässä videossa voi paremmin keskittyä tekstiin eikä vaan sen typykän typerään peruukkiin!

https://www.youtube.com/watch?v=wdQ_X2j9bHg
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 01 Huhti 2015 09:04

Koltti hei! Kuuntelin netissä musiikkia ja löysin tämän todella hienon videon ja huomasin, että Hei! Tässä olisi Koltille todella hyvä opetusvideo koskien naisten sydäntä. Miesten näkökannan sinä tietysti tiedätkin, mutta tässä siis olisi se naisten näkökanta, joka sinun pitää oppia reaalitulevaisuuttasi silmälläpitäen tuntemaan. Siinä naisille huikean mielenkiintoiset ja komeat rokkaripojat ajelevat salaperäisesti autolla ympäriinsä, ajavat ja ajavat, pysähtyvätkin ja taas pistävät kaasun pohjaan -ja otapa tästä oppia- sitten vasta ihan lopussa ajavat sen Dodgensa tunneliin. :wink:
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja koltti » 01 Huhti 2015 16:05

Katsoppas nyt se video uudestaan, niin huomaat että toisin kuin väität, siinä ajetaan tasan kaksi kertaa tunneliin: ensimmäinen kerta tapahtuu noin puolivälin tienoilla, ja toinen, niin kuin mainitsit; siinä lopussa. Tiedä sitten onko sama tunneli vai eri tunneli..

Syy minkä takia sulta jäi se ensimmäinen kerta huomaamatta on se että tunneli aivan niin kuin yö, on tavaton valon vahvistaja. Siinä ensimmäisellä kerralla näytetään kuinka Dodge sukeltaa tunneliin ja sitten kuva leikkaa kohtaukseen jossa Dodgen etulyhdyt polttavat Putkoseni silmiä niin että hän muuttuu peuraksi; hänestä tulee valosokea, hän ei näe muuta kuin valoa, Dodge siellä valopallon takana unohtuu aivan kokonaan.

Lopussa taas Dodge loittonee Putkosestani poispäin, nyt Putkosenikin suostuu näkemään muutakin kuin valoa.

Huomaa myös Putkoseni, että jos nyt unohdetaan se Dodge ja kävelisit siellä pimeässä tunnelissa yksin kohti auringon kirkkaudesta loistavaa tunnelinsuuta, silloinkin näkisit siellä edessä vain sen valon. Oikeastaan ei ole kyse kovin erilaisesta ilmiöstä. Sitten siellä ulkona valo vähän niin kuin katoaisi, näkisit kedon kukkia sun muuta, mutta vähemmän valoa. Ja aika paljon suuntia.
Avatar
koltti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 680
Liittynyt: 29 Huhti 2014 09:16

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja putkonen » 01 Huhti 2015 16:20

Oikeastaan en millään häviäisi yhtäkään väittelyä, koski se sitten mitä tahansa , mutta tällä kertaa seuraan ohjetta:

"viisaampi antaa periksi"


-LOPPU-
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Nimimerkit ja sukupuoli (PUTKOSKAN PLOK!)

ViestiKirjoittaja koltti » 01 Huhti 2015 16:57

Hieno juttu Putkoseni! Niin kuin sanonta menee; It takes a iso tyttö to myöntää olevansa väärässä :wink: En olisi uskonut että sinusta on siihen :wink:

Mutta niin kuin toinen sanonta kuuluu, "Daddy knows best", :wink: , joten eiköhän soiteta sen kunniaksi vielä kerran se Lanan biisi (mutta tällä kertaa se oikea versio, eikä tylsää lyriikka versiota, kun sillä Lanalla on tässä niin nätti kampauskin ja kaikkea) https://www.youtube.com/watch?v=IE3qtEZdUNU
Avatar
koltti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 680
Liittynyt: 29 Huhti 2014 09:16

EdellinenSeuraava

Paluu Sekalainen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa