Pertinax kirjoitti:Minulla oli jotain että ip osoitteestasi on tullut spammia tai jotain häiritsevää liikennettä.
Pertinax kirjoitti:Minulla oli jotain että ip osoitteestasi on tullut spammia tai jotain häiritsevää liikennettä.
rcislandlake kirjoitti:Pertinax kirjoitti:Minulla oli jotain että ip osoitteestasi on tullut spammia tai jotain häiritsevää liikennettä.
Sama oli minullakin. Kuvia sai klikata vaiks kui, mutta ei päässy sisään.
Mutta oma koneeni on puhdas (tsekattuani sen).
Todennäköisesti Muinainen Suomi -foorumi joutui tänään jonkin sortin palveluhyökkäyksen uhriksi.
Aikaisemminhan täällä on ollu jotain kummallisia pervoilmoja. Mikähän taho näiden takana ?
pekkis kirjoitti:Näin yleisesti ottaen oletko tyytyväinen tuohon valmiiksi hostattuun forumisoftaan - helppoahan se on kun ei tarvitse itse ylläpitää, mutta sitten toimitaan hostaajan ehdoilla.
pekkis kirjoitti:Kieltämättä tässä on myös melkoisen kova hintalaatusuhde - kaikki vaihtoehdot maksavat jotain ja teettävät työtä. Tämän kokoinen foorumi ei paljonkaan koodaamista vaadi - vilkasin että käyttäjiä vajaa 500 ja viestejä reilu 53000. Mä oon polkassut aikanaan yhden automerkkifoorumin ja siinä käyttäjiä n. 17000 ja viestejä melkein 700 000 ja siihen tuli integroitua myös autoaiheinen huoltowiki, irkkikanava, mobiiliversio yms. Jos joskus kyllästyt hostaajaan niin huikkase.
pekkis
puu kirjoitti:Sellaista serverihässäkkää mielestäni että kun tämä nyt edelleen on tämän uuden
päivityksen mukainen näkymä täällä niin tahdon sanoa etten kyllä pysty helposti huomaamaan
mihin kategoriaan on uusia viestejä tullut ja jos sattuukin huomaamaan niin sen
uuden viestin huomaaminen sieltä on lähinnä onnenkauppaa.
Näkymän perusteella en ihmettele viimeaikaista vähäistä viestien määrää.
Kannattaa klikata 'Uudet viestit', niin tulee ne uudet. Tai 'Lukemattomat viestit', niin saat ne, jotka ovat jääneet lukematta.puu kirjoitti:Sellaista serverihässäkkää mielestäni että kun tämä nyt edelleen on tämän uuden
päivityksen mukainen näkymä täällä niin tahdon sanoa etten kyllä pysty helposti huomaamaan
mihin kategoriaan on uusia viestejä tullut ja jos sattuukin huomaamaan niin sen
uuden viestin huomaaminen sieltä on lähinnä onnenkauppaa.
Näkymän perusteella en ihmettele viimeaikaista vähäistä viestien määrää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa