Tiedoteluokat

Täällä voit kysellä foorumin ylläpitoon ja teknisiin seikkoihin liittyvistä asioista.

Tiedoteluokat

ViestiKirjoittaja Jaska » 22 Joulu 2013 23:17

Opin tämän uuden foorumin tiedoteluokat juuri kantapään kautta, kun avasin ketjun genetiikka-osioon: valitsin "yleistiedotteen", kun siihen tuli samannäköinen kuvake kuin muissa sivun yläreunaan jäävissä ketjuissa. Vasta kun ketjuun vastattiin, se alkoi näkyä minulle oranssina, jolloin kävi ilmi, että se olikin joka osiossa!

"Pysyvä tiedote" on sitten sellainen, joka näkyy vain yhdessä osiossa, ja pelkkä "tiedote" on vaaleammalla kuvakkeella; tällaiset ryhmittyvät yleis- ja pysyvien tiedotteiden jälkeen ja näkyvät vain osion ensimmäisellä sivulla. Yleis- ja pysyvät tiedotteet näkyvät ilmeisesti osion kaikilla sivuilla (kun ketjuja siis on useampi sivullinen).
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10974
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02

Re: Tiedoteluokat

ViestiKirjoittaja Taavetti » 23 Joulu 2013 09:17

Kantapään kautta opimme jokainen, ellei joku ole opasta,assa. Kokemukseni mukaan kantapään kautta oppiminen on tehokkainta oppimista ainakin minulle, joka muistan huonosti toisilta saamaani oletusta.

Se yleistiedote on uutta entisiin verraten tässä softassa, mutta on mielestäni tarpeellinen asioissa, joihin haluaa jokaisen kiinnittävän huomionsa. Se kun näkyy kaikissa osastoissa, niin varmasti näkyy heillekin, jotka käyvät lukemassa vain valitut osat foorumista. Muuten en ole sisäistänyt muiden tiedotteiden ominaaisuuksia ja oletan, ettei minulla ole ikäni vuoksi siihen tarvettakaan. Jokaisella tiedotemuodolla on kuitenkin tietty, rajattu tarkoituksensa ja merkityksensä.
Arvosta ja tutki vanhaa, niin voit ymmärtää uuttakin.
Avatar
Taavetti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 645
Liittynyt: 16 Helmi 2011 14:42
Paikkakunta: puttaalainen

Re: Tiedoteluokat

ViestiKirjoittaja Jaska » 23 Joulu 2013 17:59

Taavetti kirjoitti:Kantapään kautta opimme jokainen, ellei joku ole opasta,assa. Kokemukseni mukaan kantapään kautta oppiminen on tehokkainta oppimista ainakin minulle, joka muistan huonosti toisilta saamaani oletusta.

Joo, omakohtainen yllättyneisyys jättää vahvan muistijäljen. PDT_Armataz_01_01
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10974
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02


Paluu Kysymykset ja ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa