Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

Alkuperää koskeva uutisointi ja uudet tutkimukset.

Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Jaska » 28 Heinä 2014 20:16

Ilta-Sanomat uutisoi deittipalvelun selvityksestä, jossa suomalaisia pidettiin rumimpina pohjoismaalaisina:
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... 90289.html

Jottei kenenkään kansallinen itsetunto luhistuisi, muistutetaan mieliin Dienekeen yhdistelmänaamakysely:
http://dienekes.blogspot.fi/2008/04/gue ... their.html

Peräti 2/3 vastaajista piti vasemmanpuoleista miestä viehättävämpänä kuin kahta muuta. Enemmistö myös arveli tämän naaman edustavan germaaneja. Todellisuudessa kyseessä on suomalais-ugrilainen (selvästi nimenomaan suomalainen - kanki-Kaikkosen kaksoisveli), kun taas keskimmäinen on germaani (luultavimmin saksalainen) ja oikeanpuoleinen slaavi (näyttää venäläiseltä).

Täällä on sitten erimaalaisten naisten yhdistelmänaamoja, eikä suomalaisten tarvitse hävetä naapurimaiden rinnalla:
http://i.imgur.com/lO9OV.jpg

Ainakin minun silmääni ruotsalainen jää selvästi tappiolle...

Monikin asia voi selittää tuollaisen deittipalvelun kyselyn tuloksia: omaa maata ei saanut äänestää, joten jos suomalaisia sinkkuja on paljon, tulos vääristyy.
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10977
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja putkonen » 28 Heinä 2014 21:28

Testasin näitä naisten kasvojen kuvia meidän nuorilla miehillä, jotka eivät ole kasvaneet suomalaisten naamojen joukossa paitsi äiteensä. Vanhempi sanoi, että italialainen oli kaikkein kaunein. Suomalainen naisenkuva ei kuulemma ole häävin näköinen. Nuorempi tykkäsi Walesin tytöstä. Vaikka kuinka olisin kuvia killistellyt, aina se suomalainen naisen naama oli mielestäni sopusuhtaisin ja siten nätein. Vaikuttiko tässä nyt sitten makuun kuitenkin lapsuuden kasvinpaikka ja siellä vallitsevat naamat? Kysyn vielä Iranin mielipiteen jahka Iran purjehtii paikalle.
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Sigfrid » 28 Heinä 2014 22:15

putkonen kirjoitti:Testasin näitä naisten kasvojen kuvia meidän nuorilla miehillä, jotka eivät ole kasvaneet suomalaisten naamojen joukossa paitsi äiteensä. Vanhempi sanoi, että italialainen oli kaikkein kaunein. Suomalainen naisenkuva ei kuulemma ole häävin näköinen. Nuorempi tykkäsi Walesin tytöstä. Vaikka kuinka olisin kuvia killistellyt, aina se suomalainen naisen naama oli mielestäni sopusuhtaisin ja siten nätein. Vaikuttiko tässä nyt sitten makuun kuitenkin lapsuuden kasvinpaikka ja siellä vallitsevat naamat? Kysyn vielä Iranin mielipiteen jahka Iran purjehtii paikalle.


Tieteellinen työ vaatisi kuvat ilman tekstejä.
Sigfrid
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 6532
Liittynyt: 16 Helmi 2011 12:09

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja putkonen » 28 Heinä 2014 22:35

Poika1:Kuva

Poika2:Kuva

Äitee:Kuva

Nyt tästä tuli tieteellinen työ :mrgreen:

edit: nyt vasta huomaan, että walesilaisnaamassa on hyvin samat suhteet kuin suomalaisnaisen naamavärkissä, walesilainen on vain enemmän ruskeansävyinen. Ilmeisesti sen takia poika ensin väitti minun olevan walesilaisen näköinen. No ilmankos!
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Sigfrid » 28 Heinä 2014 22:44

Siis testitilanteessa ei tulisi tietää kansallisuutta :wink:
Sigfrid
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 6532
Liittynyt: 16 Helmi 2011 12:09

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja putkonen » 28 Heinä 2014 22:52

Myönnetään testin heikkous ja nationalistinen sävy, mutta kattookas ny foorumilaiset: walesilainen ja suomalainen ovat kuin 2 marjaa kasvojensa mittasuhteineen, vain värisävy on vähän eri
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Sigfrid » 29 Heinä 2014 12:00

Jäin tässä tuumimaan että ovatko pohojalaaset absoluuttisesti seksikkäimpiä?
Sigfrid
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 6532
Liittynyt: 16 Helmi 2011 12:09

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Sigfrid » 29 Heinä 2014 13:52

sumu kirjoitti:
Sigfrid kirjoitti:Jäin tässä tuumimaan että ovatko pohojalaaset absoluuttisesti seksikkäimpiä?

Jos tutkimuksessa esitettäisiin kysymys oletko mielestäsi seksikäs niin tulos olisi että pohjalaaset olisivat absoluutisesti seksikäämpiä :wink:


Jos pohojalaasia olisi vähän enemmän, niin siitä tulisi valtakunnallinen totuus, jota tieteellinen havannointi ja tutkimus tukisivat yksiselitteisesti :wink:
Sigfrid
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 6532
Liittynyt: 16 Helmi 2011 12:09

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Jaska » 29 Heinä 2014 16:19

sumu kirjoitti:
Sigfrid kirjoitti:Jäin tässä tuumimaan että ovatko pohojalaaset absoluuttisesti seksikkäimpiä?

Jos tutkimuksessa esitettäisiin kysymys oletko mielestäsi seksikäs niin tulos olisi että pohjalaaset olisivat absoluutisesti seksikäämpiä :wink:

:lol: :lol: :lol:
Naulan kantaan!

Minusta walesilainen näyttää aika samalta kuin keski-pohjoiseurooppalaiset - irlantilaiset ja suomalaiset taas ovat vailla samannäköisiä tovereita. En muista mitä aiemmin olen sanonut, mutta kyllä minun makuni antaa TOP-3:ksi uzbekki, suomalainen ja perulainen (ilmestymisjärjestyksessä). Hmmm... niillä kaikilla on ylävinot silmät, kun eurooppalaisilla on yleensä alavinot. Siperialaisgeenini ovat puhuneet! :thumbup:
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10977
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Eskous » 29 Heinä 2014 18:50

Sigfrid kirjoitti:
sumu kirjoitti:
Sigfrid kirjoitti:Jäin tässä tuumimaan että ovatko pohojalaaset absoluuttisesti seksikkäimpiä?

Jos tutkimuksessa esitettäisiin kysymys oletko mielestäsi seksikäs niin tulos olisi että pohjalaaset olisivat absoluutisesti seksikäämpiä :wink:


Jos pohojalaasia olisi vähän enemmän, niin siitä tulisi valtakunnallinen totuus, jota tieteellinen havannointi ja tutkimus tukisivat yksiselitteisesti :wink:
Justiinsa nuan. Muut kun pohojalaaset ei vissihin välitä totuuresta.
Eskous
Lipevä lappilainen
Lipevä lappilainen
 
Viestit: 477
Liittynyt: 31 Heinä 2012 00:05

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Pystynen » 29 Heinä 2014 22:04

Isommassa kuvavertailussa olisi ihan kiva jos olisi pari naamaa lisääkin. Tällä hetkellä Pohjois-Afrikka ja Länsi/Keski-Aasia loistavat poissaolollaan, eteläisempikin Afrikka & Aasia sekä Amerikat ovat aika ohuelti edustettuna. Entä miltä näyttäisi Miss Udmurtia tai Miss Jaava?
Avatar
Pystynen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1302
Liittynyt: 22 Helmi 2011 22:45
Paikkakunta: Vandaalia

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja JakomäenNeruda » 01 Elo 2014 20:23

Herää epäilys, että otantaan on valittu jo valmiiksi tietyt kriteerit (lue: ennakkoluulot) täyttäviä naisia. Hieman myös näyttää eteläafrikkalaisten ihonväri vaalentuneen viime aikoina... Vai oliko nämä kinkerit vain arjalaisille?
JakomäenNeruda
 

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Jusarius » 05 Elo 2014 03:40

Nuo yhdistelmäkuvat ovat aika heikkoja. Ne pitäisi ottaa melko tiukasti samanikäisistä naisista ja hyvin kontrolloidusti suoraan edestä päin samoissa valaistusolosuhteissa. Nyt noissa naistenkin yhdistelmäkuvissa on selvästi jopa niin, että osa niistä on vain muutaman kasvon yhdistelmiä ja osa ehkä useamman kymmenen (kuten suomalainen näyttää olevan). Esimerkiksi ruotsalaisnaista edustava kuva perustunee ehkä kahteen naamaan, sen verran siinä on tietyn yksilön näköä eikä yhdistelmäkuvista tuttua symmetrisyyttä ja ihon siloisuutta. Suomalaisnaisen viehättävyyttä lisää selvästi se, että se koostuu useammasta naamasta.

Itse otsikon aiheeseen: Voihan se olla, että germaaniset naapurimme eivät arvosta suomalaisten kasvojen erityispiirteitä. Toki voi pitää paikkansa myös joskus kuulemani väittämä, että ruotsalaismiehet panostavat rahallisesti ja ajallisesti enemmän ulkonäköön kuin suomalaisnaiset - saati sitten Suomen miehet.
juuret: Etelä-Savo + Pohjois-Savo
Y-HR: N1c1*, mt-HR: H3g
Jusarius
Pohtiva pohjalainen
Pohtiva pohjalainen
 
Viestit: 149
Liittynyt: 14 Helmi 2013 23:10

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja putkonen » 06 Elo 2014 04:22

Keskiaasialainen sanoi Venaejaen tyttoeae kauneimmaksi. Sveitsilaeinenkin on kuulemma huevaennnaekoeinen ja italialaisen silmaet ovation paremmat kuin suomalaisella, jolly on lisaeksi liian leveae otsa. Sorry, en Osama vaihtaa naeppaeimistoeae taestae vempeleestae...
Avatar
putkonen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 1764
Liittynyt: 06 Heinä 2011 17:46

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Jaska » 06 Elo 2014 08:09

Jusarius kirjoitti:Nuo yhdistelmäkuvat ovat aika heikkoja. Ne pitäisi ottaa melko tiukasti samanikäisistä naisista ja hyvin kontrolloidusti suoraan edestä päin samoissa valaistusolosuhteissa. Nyt noissa naistenkin yhdistelmäkuvissa on selvästi jopa niin, että osa niistä on vain muutaman kasvon yhdistelmiä ja osa ehkä useamman kymmenen (kuten suomalainen näyttää olevan). Esimerkiksi ruotsalaisnaista edustava kuva perustunee ehkä kahteen naamaan, sen verran siinä on tietyn yksilön näköä eikä yhdistelmäkuvista tuttua symmetrisyyttä ja ihon siloisuutta. Suomalaisnaisen viehättävyyttä lisää selvästi se, että se koostuu useammasta naamasta.

Sanoisin kyllä, että ruotsalaisnainen koostuu monesta naamasta, niin sopivasti se on naapurikansojensa välissä ulkonäöllisesti. (Sen sijaan esim. eteläafrikkalainen ei selvästikään koostu kovin monesta.) Karu fakta vain on, että ruotsalaisten "kuuluisa" kauneus on pelkkä yleistys muutamasta ylimeikatusta nuoresta blondista. :wink: He ovat osanneet brändätä itsensä.

Missä tahansa maassa löytyy kauniita naisia, kun mennään suurten kaupunkien kaduille nuorten urbaanien meikkitaiteilijoiden kansoittamaan aikaan. Ja sitten taas vähemmän hemaisevia tapauksia löytyy, kun mennään missä tahansa maassa syrjäkylien mummujen pariin. :lol:
Ihmiset arvioivat ulkonäköä katsoessaan niin paljon kaikkea muuta kuin sitä, millaiset ne kasvonpiirteiden suhteet oikeastaan ovat.
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10977
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Jusarius » 06 Elo 2014 16:39

Jaska kirjoitti:Sanoisin kyllä, että ruotsalaisnainen koostuu monesta naamasta, niin sopivasti se on naapurikansojensa välissä ulkonäöllisesti. (Sen sijaan esim. eteläafrikkalainen ei selvästikään koostu kovin monesta.) Karu fakta vain on, että ruotsalaisten "kuuluisa" kauneus on pelkkä yleistys muutamasta ylimeikatusta nuoresta blondista. :wink: He ovat osanneet brändätä itsensä.
En väitä, etteikö ruotsalaiskuva näytä ruostalaiselta. Kuitenkin siitä löytyy esim. leuasta epäsymmetriaa. Olen itse ollut mukana tutkimuksessa, jossa yhdistelmäkasvoja on tehty. Tuollaiset karkeat epäsymmetrisyydet häviävät jo n. 5 naamaa yhdistettäessä. Suomalaisnainen näyttää myös selvästi meikatummalta kuin ruotsalainen, joten otoksien valinta on varmasti siltäkin osin epäonnistunut. Kyllähän näistä kuvista löytää helposti kansallisia naaman erityispiirteitä, mutta viehättävyyttä en lähtisi rankkaamaan niiden perusteella. Sitä varten pitäisi kontrolloida otoksen ikäjakaumaa, meikkaamista yms.

Siitä olen samaa mieltä, etteivät ruotsalaiset naiset ole suomalaisia kauniimpia. Se on nimenomaan suurimmaksi osaksi myytti. Omat havainnot pyrkivät usein tukemaan ennakkokäsityksiä; muistiin jäävät paremmin ne tapaukset (naiset), jotka ovat myytin mukaisia. Ruotsalaiset itse vaalivat tätä käsitystä jopa suomalaisia itsensä vähättelijöitä enemmän. Olen itse nähnyt monta kertaa, miten suomalaisten ja ruostalaisten naisten vertailu aiheuttaa lähes poikkeuksetta hysteeristä naurua ruotsalaisnaisissa. "Eihän meitä voi edes verrata! Suomalaiset naiset ovat miesmäisiä ja rumia."
juuret: Etelä-Savo + Pohjois-Savo
Y-HR: N1c1*, mt-HR: H3g
Jusarius
Pohtiva pohjalainen
Pohtiva pohjalainen
 
Viestit: 149
Liittynyt: 14 Helmi 2013 23:10

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Jaska » 06 Elo 2014 22:02

Jusarius kirjoitti:
Jaska kirjoitti:Sanoisin kyllä, että ruotsalaisnainen koostuu monesta naamasta, niin sopivasti se on naapurikansojensa välissä ulkonäöllisesti. (Sen sijaan esim. eteläafrikkalainen ei selvästikään koostu kovin monesta.) Karu fakta vain on, että ruotsalaisten "kuuluisa" kauneus on pelkkä yleistys muutamasta ylimeikatusta nuoresta blondista. :wink: He ovat osanneet brändätä itsensä.
En väitä, etteikö ruotsalaiskuva näytä ruostalaiselta. Kuitenkin siitä löytyy esim. leuasta epäsymmetriaa. Olen itse ollut mukana tutkimuksessa, jossa yhdistelmäkasvoja on tehty. Tuollaiset karkeat epäsymmetrisyydet häviävät jo n. 5 naamaa yhdistettäessä.

Ahaa, itse en tajunnut bongata epäsymmetriaa, mutta uskon että olet oikeassa.

Jusarius kirjoitti:Suomalaisnainen näyttää myös selvästi meikatummalta kuin ruotsalainen, joten otoksien valinta on varmasti siltäkin osin epäonnistunut. Kyllähän näistä kuvista löytää helposti kansallisia naaman erityispiirteitä, mutta viehättävyyttä en lähtisi rankkaamaan niiden perusteella. Sitä varten pitäisi kontrolloida otoksen ikäjakaumaa, meikkaamista yms.

Aivan totta.

Jusarius kirjoitti:Siitä olen samaa mieltä, etteivät ruotsalaiset naiset ole suomalaisia kauniimpia. Se on nimenomaan suurimmaksi osaksi myytti. Omat havainnot pyrkivät usein tukemaan ennakkokäsityksiä; muistiin jäävät paremmin ne tapaukset (naiset), jotka ovat myytin mukaisia. Ruotsalaiset itse vaalivat tätä käsitystä jopa suomalaisia itsensä vähättelijöitä enemmän. Olen itse nähnyt monta kertaa, miten suomalaisten ja ruostalaisten naisten vertailu aiheuttaa lähes poikkeuksetta hysteeristä naurua ruotsalaisnaisissa. "Eihän meitä voi edes verrata! Suomalaiset naiset ovat miesmäisiä ja rumia."

Oho! Tuo oli minulle uutta. :shock:
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10977
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja JakomäenNeruda » 08 Elo 2014 01:04

Jusarius kirjoitti:Siitä olen samaa mieltä, etteivät ruotsalaiset naiset ole suomalaisia kauniimpia. Se on nimenomaan suurimmaksi osaksi myytti. Omat havainnot pyrkivät usein tukemaan ennakkokäsityksiä; muistiin jäävät paremmin ne tapaukset (naiset), jotka ovat myytin mukaisia. Ruotsalaiset itse vaalivat tätä käsitystä jopa suomalaisia itsensä vähättelijöitä enemmän. Olen itse nähnyt monta kertaa, miten suomalaisten ja ruostalaisten naisten vertailu aiheuttaa lähes poikkeuksetta hysteeristä naurua ruotsalaisnaisissa. "Eihän meitä voi edes verrata! Suomalaiset naiset ovat miesmäisiä ja rumia."


Ruotsalaisten suhtautuminen suomalaisiinhan on itse asiassa varsin rasistista, mikä tulee esille parin oluen/viinin jälkeen. Toisaalta, hyvin samanlaista on suomalaisten suhtautuminen veljeskansaamme virolaisiin, sehän on varsin rasistista kun asiaa alkaa oikein miettimään. Toimii sama tietysti toisin päinkin molemmissa tapauksissa ja onhan noilla ennakkoluuloilla jotain pohjaakin: virolaiset käyvät varkaissa ja myymässä sitä sun tätä Suomessa, ruotsalaiset tälläävät itseään julmetusti ja suomalaiset käyvät ryyppäämässä ja riehumassa sekä Ruotsissa, että Virossa.

Ehkä omaa alemmuudentunnetta jotain lähinaapuria kohtaan puretaan toiseen sellaiseen, joka koetaan enemmän pikkuveljeksi/siskoksi. Ruotsalaiset tuntevat olevansa jotenkin jäljessä saksalaisia ja brittejä, suomalaiset kyttäävät ruotsalaisia ja virolaiset suomalaisia. Ketju pysähtyy ranskalaisiin, jotka eivät todellakaan tunne olevansa huonompia kuin kukaan muu ("Gallia, se olen minä!").
JakomäenNeruda
 

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja Kalevanserkku » 08 Elo 2014 11:01

Jusarius kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, etteivät ruotsalaiset naiset ole suomalaisia kauniimpia. Se on nimenomaan suurimmaksi osaksi myytti. Omat havainnot pyrkivät usein tukemaan ennakkokäsityksiä; muistiin jäävät paremmin ne tapaukset (naiset), jotka ovat myytin mukaisia. Ruotsalaiset itse vaalivat tätä käsitystä jopa suomalaisia itsensä vähättelijöitä enemmän. Olen itse nähnyt monta kertaa, miten suomalaisten ja ruostalaisten naisten vertailu aiheuttaa lähes poikkeuksetta hysteeristä naurua ruotsalaisnaisissa. "Eihän meitä voi edes verrata! Suomalaiset naiset ovat miesmäisiä ja rumia."


Eivät ole ruotsittaret kauniimpia, noin keskimäärin. Meikatumpia kyllä. Suomalaisten naisten nimittäminen miesmäisiksi saattaa muun ohessa johtua parista tosiasiasta: Nimittäin 50-luvulla kun suomalaisia alkoi suurehkoja määriä virrata Ruotsiin (työmarkkinoiden vapauduttua) saattoi suomalaisnaisissa olla enemmän rotevia kuin ruotsittarissa, mikä johtui naisten suuresta osuudesta fyysisesti raskaiden töiden tekijöissä, kun miehet olivat 40-luvulla pyssyhommissa. Toinen vaikuttava seikka oli 50-luvulla raskaana oleville naisille Suomessa jaettu lääke, jonka viimeistään 60-luvulla todettiin tekevän tytöistä poikamaisia.
Tämän tiedon lähde on sairaanhoitaja, joka kertoi synnyttäneensä poikamaisen tytön kyseistä lääkettä raskauden aikana nautittuaan. Että juuri se lääke oli syynä tyttären poikamaisuuteen, sen hän oli kuullut tuttavalta lääketieteen dosentilta.
Kalevanserkku
Kalevanserkku
Lipevä lappilainen
Lipevä lappilainen
 
Viestit: 406
Liittynyt: 22 Helmi 2011 12:31
Paikkakunta: Pori

Re: Pohjoismaiset sinkut: suomalaiset rumia

ViestiKirjoittaja JakomäenNeruda » 08 Elo 2014 21:18

^ Mielenkiintoista, tuollaisesta en ole aiemmin kuullutkaan. Mikähän lääke mahtoi olla kyseessä?
JakomäenNeruda
 

Seuraava

Paluu Uutiset ja tutkimukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron