Jegor kirjoitti:Hallituksen koronatoimien rajoitukset ovat lepsuja ja tulevat voimaan liian hitaasti. Nykyisessä tilanteessa ei olisi saanut vitkastella päivääkään.
Jaska kirjoitti:Tilastofaktaa valeita levittävälle rcislandlakelle. Kuolleiden osuus rokottamattomista on lähes 9 kertaa suurempi kuin kuolleiden osuus kahdesti rokotetuista.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008516913.html
rcislandlake kirjoitti:Missä olen väittänyt, etteivät rokottamattomat kuole ?
Kirjoitin, että nyt kuolee rokotettuja..
Jaska kirjoitti:rcislandlake kirjoitti:Missä olen väittänyt, etteivät rokottamattomat kuole ?
Juuri tuo on se vale - suurin osa kuolleista on edelleen rokottamattomia.
Lopettaisit valehtelemisen. En ymmärrä, mitä sinä hyödyt valheellisen tiedon levittämisestä.
rcislandlake kirjoitti:Jaska kirjoitti:rcislandlake kirjoitti:Missä olen väittänyt, etteivät rokottamattomat kuole ?
Juuri tuo on se vale - suurin osa kuolleista on edelleen rokottamattomia.
Lopettaisit valehtelemisen. En ymmärrä, mitä sinä hyödyt valheellisen tiedon levittämisestä.
Eihän se ole vale mitä olen kirjoittanut. Vale on että olisin kirjoittanut että rokotettuja kuolee enemmän kuin rokottamattomia.
En minä niin ole kirjoittanut.
rcislandlake kirjoitti:Sinulta saa käsityksen etteivät rokotetut kuole. Se on vale, että väittää etteivät rokotetut kuole.
rcislandlake kirjoitti:Ja se että syytät minua valehtelijaksi tässä, osoittaa kyllä jo jonkinlaista henkilökohtaista kampanjaa.
Mitä tälläkään foorumilla sitten roikkuu, jos tosiasioita ei voi käsitellä ilman valkoisia hansikkaita.
rcislandlake kirjoitti:Siis heitän nyt sinulle yksinkertaisen kysymyksen ja vastaa kyllä vai ei.
Voiko rokotettu kuolla rokotuksen jälkeen ? KYLLÄ VAI EI.
rcislandlake kirjoitti:Vai onko meillä joku väärinymmärrys tai joku parametriero tässä ?
rcislandlake kirjoitti:Kun tarkoitan kirjoituksissani rokotettujen kuolemien lisääntymistä, tarkoitan siis samalla tuon 25 % määrän rokottamattomia vähentymistä.
Sillä jos rokottamattomia ei enää ole ja rokotettuja voi kuolla, niin silloinhan painoarvo muuttuu, eikö ?
rcislandlake kirjoitti:PS. Minä en ole rokotevastainen. Olen kahdesti rokotettu, kolmannen rokotteen aika siirtyi tämän kuun loppuun mutta otan senkin.
Pitääkö tätäkin inulle kuinka monta kertaa päähän upottaa kun maalaat minusta jotain rokotevastaista ?
Yhdysvaltalaiset tutkijat tutkivat analysoivat Jama Network Open -tiedejulkaisussa julkaistussa tutkimuksessa kahdentoista koronarokotteista tehdyn kliinisen tutkimuksen tietoja. Näissä kliinisissä tutkimuksissa osalle osallistujista oli annettu heidän tietämättään lumerokotetta.
Tutkijat havaitsivat, että nosebo-vaikutus [lumerokotteessa] aiheutti noin 76 prosenttia kaikista yleisistä haittavaikutuksista ensimmäisen annoksen jälkeen ja lähes 52 prosenttia toisen annoksen jälkeen.
Tulokset viittaavat siihen, että huomattava osa lievistä sivuvaikutuksista, kuten päänsärky, lyhytaikainen väsymys ja käsivarsikipu, eivät johdu rokotteen ainesosista, vaan muista tekijöistä, joiden uskotaan synnyttävän nosebo-vasteen. Esimerkiksi ahdistuneisuus ja odotukset rokotteen vaikutuksista voivat johtaa siihen, että muita oireita yhdistetään rokotteen saamiseen.
KAIKEN KAIKKIAAN tutkijat laskivat, että noin kaksi kolmasosaa yleisimmistä koronarokotekokeissa raportoiduista sivuvaikutuksista johtuu nosebo-vaikutuksesta. Erityisen yleinen selitys nosebo-vaikutus on päänsärylle ja väsymykselle, jotka ovat rokotteen yleisimmät haittavaikutukset.
Jaska kirjoitti:Asennoituminen koronarokotteeseen vaikuttaa siihen, "kokeeko" siitä haittavaikutuksia.Yhdysvaltalaiset tutkijat tutkivat analysoivat Jama Network Open -tiedejulkaisussa julkaistussa tutkimuksessa kahdentoista koronarokotteista tehdyn kliinisen tutkimuksen tietoja. Näissä kliinisissä tutkimuksissa osalle osallistujista oli annettu heidän tietämättään lumerokotetta.
Tutkijat havaitsivat, että nosebo-vaikutus [lumerokotteessa] aiheutti noin 76 prosenttia kaikista yleisistä haittavaikutuksista ensimmäisen annoksen jälkeen ja lähes 52 prosenttia toisen annoksen jälkeen.
Tulokset viittaavat siihen, että huomattava osa lievistä sivuvaikutuksista, kuten päänsärky, lyhytaikainen väsymys ja käsivarsikipu, eivät johdu rokotteen ainesosista, vaan muista tekijöistä, joiden uskotaan synnyttävän nosebo-vasteen. Esimerkiksi ahdistuneisuus ja odotukset rokotteen vaikutuksista voivat johtaa siihen, että muita oireita yhdistetään rokotteen saamiseen.
KAIKEN KAIKKIAAN tutkijat laskivat, että noin kaksi kolmasosaa yleisimmistä koronarokotekokeissa raportoiduista sivuvaikutuksista johtuu nosebo-vaikutuksesta. Erityisen yleinen selitys nosebo-vaikutus on päänsärylle ja väsymykselle, jotka ovat rokotteen yleisimmät haittavaikutukset.
https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-yl ... 1642565428
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa