Sairaana

Terveysaiheinen keskustelu

Sairaana

ViestiKirjoittaja Taavetti » 24 Joulu 2013 08:56

Vietän tätä joulua toipilaana kotona, oli vaarassa tulla sairaalajoulu, mutta kun aiellä oli vain yksi varapeti jäljellä. lääkäri kysyi, pystyisinkö sairastamaan kotona.
Ilomielin otin tiedon kotiin pääsystä, terveyskeskkuskäynti supistui vain yhdeksi yöksi ja yhdeksi aamupäiväksi. Nesteytys ja antibiottihoito ovat tehonneet niin, että pystyin eilen käymään laboratoriossa antamassa verinäytteen. Tulokset olivat lupaavia, pitää vaain etsiä jotakin rautapitoista hoidon tueksi. Yritän etsiä niitä jos aamupäivän aikana jotakin löytäisin.
Arvosta ja tutki vanhaa, niin voit ymmärtää uuttakin.
Avatar
Taavetti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 645
Liittynyt: 16 Helmi 2011 14:42
Paikkakunta: puttaalainen

Re: Sairaana

ViestiKirjoittaja Kinaporin kalifi » 24 Joulu 2013 10:57

Voimia ja parempaa vointia, elämä koettelee välillä. Hyvää joulunaikaa Puttaalle, nauttikaa lumesta jos teillä sitä on.
Avatar
Kinaporin kalifi
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 6925
Liittynyt: 14 Helmi 2011 19:18

Re: Sairaana

ViestiKirjoittaja Taavetti » 24 Joulu 2013 12:57

Kiitos! Lunta satoi viime yönä parisen senttiä, nautimme siitä. Ei se hiihtämiseen riitä. mutta ei minun kuntonikaan. Antibiootit ovat ovelia lääkkeitä ainakin minulla. aluksi laski kunto niin ettei juuri liikkumaan pystynyt. Tänä aamuna havaitsin ohittaneeni sen vaiheen, että pystyn kohtuudella liikkumaan. Hain tänä aamuna apteekista rautaliuosta ja kaupasta verilettuja, kun analyysi kertoi raudan niukkuudesta.

Pääsemme sentään entiseen kotiini joulua viettämään, kun vävy tulee hakemaan. Itse en olisi uskaltanut sille matkalle lähteä ajamaan.
Arvosta ja tutki vanhaa, niin voit ymmärtää uuttakin.
Avatar
Taavetti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 645
Liittynyt: 16 Helmi 2011 14:42
Paikkakunta: puttaalainen


Paluu Terveys

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa