Ignore/vihamies -toiminto

Täällä voit kysellä foorumin ylläpitoon ja teknisiin seikkoihin liittyvistä asioista.

Ignore/vihamies -toiminto

ViestiKirjoittaja pektopah » 22 Kesä 2011 11:26

Huomasin, että täältä puuttuu ignore-toiminto, mikä yleensä kaikilta kunnon foorumeilta löytyy. Ainakaan en sellaista löytänyt. Olisi mukavaa, jos kaikki vittuilu ei lävähtäisi näytölle.
pektopah
Lipevä lappilainen
Lipevä lappilainen
 
Viestit: 378
Liittynyt: 27 Helmi 2011 00:14

Re: Ignore/vihamies -toiminto

ViestiKirjoittaja Taavetti » 22 Kesä 2011 12:19

pektopah kirjoitti:Huomasin, että täältä puuttuu ignore-toiminto, mikä yleensä kaikilta kunnon foorumeilta löytyy. Ainakaan en sellaista löytänyt. Olisi mukavaa, jos kaikki vittuilu ei lävähtäisi näytölle.

Tiettävästi se ei kuulu tämän phpbb2 softan ominaisuuksiin. Uudemmasta phpbb3 softasta sellainen löytyy, se on vaikeammin hallinnoitavissa muutenkin mutkikkaampien omiaisuuksiensa vuoksi.
Arvosta ja tutki vanhaa, niin voit ymmärtää uuttakin.
Avatar
Taavetti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 645
Liittynyt: 16 Helmi 2011 14:42
Paikkakunta: puttaalainen

Re: Ignore/vihamies -toiminto

ViestiKirjoittaja Sami Raninen » 22 Kesä 2011 13:02

Vittuilu?
Sami Raninen
Lipevä lappilainen
Lipevä lappilainen
 
Viestit: 310
Liittynyt: 17 Helmi 2011 18:19
Paikkakunta: Turku

Re: Ignore/vihamies -toiminto

ViestiKirjoittaja pektopah » 22 Kesä 2011 13:12

Sami Raninen kirjoitti:Vittuilu?

Ei niinkään sisältö, mutta sävy.

Mutta voihan olla, että käsitin golfpallojen syöntiä ja Schliemann Troijassa -korttia koskevat kommentit väärin.
pektopah
Lipevä lappilainen
Lipevä lappilainen
 
Viestit: 378
Liittynyt: 27 Helmi 2011 00:14

Re: Ignore/vihamies -toiminto

ViestiKirjoittaja Sami Raninen » 22 Kesä 2011 13:15

Minun maailmassani tuo mihin viittaat on ystävällistä naljailua, mutta ehkä minulla on liikaa länsisuomalaisia kavereita. Otan joka tapauksessa tämänkin palautteen vastaisuudessa huomioon.
Sami Raninen
Lipevä lappilainen
Lipevä lappilainen
 
Viestit: 310
Liittynyt: 17 Helmi 2011 18:19
Paikkakunta: Turku

Re: Ignore/vihamies -toiminto

ViestiKirjoittaja Jaska » 22 Kesä 2011 16:49

Sami Raninen kirjoitti:Minun maailmassani tuo mihin viittaat on ystävällistä naljailua, mutta ehkä minulla on liikaa länsisuomalaisia kavereita. Otan joka tapauksessa tämänkin palautteen vastaisuudessa huomioon.

Silmäniskuhymiöllä (:wink:) voi avata viestin sävyn naljailuksi; oikea vittuilu taas olisi hyvä merkitä vaikkapa tulistumishymiöllä (:x / :evil:), jos vain mitenkään viitsitte. :)

Ignore-toimintoa ei siis tässä softassa ole, mutta tarve sille on muutenkin minusta vain osoitus moderoinnin toimimattomuudesta. Jos joku kokee jonkun toisen viestin loukkaavana/vittuiluna, voi joko puida sitä tässä ketjussa tai tehdä ilmoituksen ylläpitäjälle (natsiksi übernazi) käyttäen viestin huutomerkkipainiketta. Minä sitten ryhdyn kommunikatiivisiin toimenpiteisiin osapuolten kanssa ja mahdollisiin moderointimuokkaustoimenpiteisiin viestien suhteen.

Übernazi on luonnollisesti melko sokea omille kirjoituksilleen, mutta jos useampi uskaltaa sanoa että jokin ylläpitäjän viesti ylittää loukkaamisrajan, niin silloin on perusteltu syy puuttua siihenkin.
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10976
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02

Re: Ignore/vihamies -toiminto

ViestiKirjoittaja aikalainen » 22 Kesä 2011 20:24

Sami Raninen kirjoitti:Minun maailmassani tuo mihin viittaat on ystävällistä naljailua, mutta ehkä minulla on liikaa länsisuomalaisia kavereita. Otan joka tapauksessa tämänkin palautteen vastaisuudessa huomioon.

Voimme vain kuvitella, millaista tekstiä golf-Raninen suoltaisi, jos joskus ei sattuisikaan olemaan ystävällisellä tuulella :)
aikalainen
SuuBaltti
SuuBaltti
 
Viestit: 2103
Liittynyt: 27 Maalis 2011 13:22

Re: Ignore/vihamies -toiminto

ViestiKirjoittaja Jaska » 03 Joulu 2013 19:29

Iloisia uutisia! Tästä foorumiversiosta löytyy vihamies-toiminto, joka ilmeisesti estää valitun tyypin viestien näkymisen. Harmi, että toveri Pektopah ehti jo poistua keskuudestamme...
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10976
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02


Paluu Kysymykset ja ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa