Oletuskieli

Täällä voit kysellä foorumin ylläpitoon ja teknisiin seikkoihin liittyvistä asioista.

Oletuskieli

ViestiKirjoittaja Taavetti » 26 Marras 2012 09:21

Muinainen Suomi foorumin oletuskieli näkyy vaihtuneen englanniksi, siis kaikki softaan kuuluvat sanat näkyvät kirjautumattomille englanniksi. Ei siinä mitään, vaikka en englantia osaakaan, pärjään kyllä näinkin. Minua heikommin kieltä osaavalle voi tulla vaikeuksia, mutta ei kai joukossamme sellaisia olekaan?

Jos kieli on vaihtunut tarkoituksella, asia on kunnossa. Jokainen voi itse vaihtaa haluamansa kielen omasta hallinnastaan, se näkyy aina kirjautuneena foorumia lukiessa. Mutta jos kirjaudut ulos, niin näet onko havaintosi sama kuin minulla näkyy.

Jos taas oletuskieli on vaihtunut vahingossa, kuten eräillä muilla palvelun foorumeillakin on tapahtunut, jos haluaa vaihtaa oletuskielen, tulee Jaskalle aihe avata hallintapaneelissa konfigurointi, oletuskielen vaihto siellä on kahden tai kolmen klikkauksen tehtävä. Ensin valinta ja lopuksi Lähetä.
Arvosta ja tutki vanhaa, niin voit ymmärtää uuttakin.
Avatar
Taavetti
Sutki savolainen
Sutki savolainen
 
Viestit: 645
Liittynyt: 16 Helmi 2011 14:42
Paikkakunta: puttaalainen

ViestiKirjoittaja Jaska » 26 Marras 2012 18:56

Kiitos tiedosta ja ohjeista, Taavetti!
Ilmeisesti jonkin serveripäivityksen takia foorumin oletuskieli oli vaihtunut englanniksi - itse en tuota huomannut, kun kirjaudun automaattisesti sisään. Nyt muutin oletuskielen suomeksi.
~ "Per aspera ad hominem - vaikeuksien kautta henkilökohtaisuuksiin" ~

Y-DNA: N1c1-YP1143 (Olavi Häkkinen 1620 Kuhmo? >> Juhani Häkkinen 1816 Eno)
mtDNA: H5a1e (Elina Mäkilä 1757 Kittilä >> Riitta Sassali 1843 Sodankylä)
Avatar
Jaska
Ylihärmiö
Ylihärmiö
 
Viestit: 10977
Liittynyt: 14 Helmi 2011 04:02


Paluu Kysymykset ja ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa